Παραμύθια χωρίς νόημα v.iii


hot & the beach
Ιουλίου 16, 2012, 5:07 μμ
Filed under: Uncategorized

Επειδή έχει καιρό να γράψω (και διαπιστώνω πως, τελευταία τα κείμενά μου δεν ήταν και πολύ ευχάριστα), ενημερώνω το αναγνωστικό μου κοινό [το ποιο;] ότι είμαι καλά. Αντέχω την ζέστη (σχεδόν την απολαμβάνω – αυτόματη ένδειξη μαζοχισμού), αναλώνομαι σε έγνοιες εφήμερες (που σημαίνει πως δεν έχω δα και σοβαρά προβλήματα), απολαμβάνω ψύχραιμες σκέψεις που πολεμούν τον πολεμοχαρή πανικό τον ημερών και αναζητώ ερημικές παραλίες –> αν έχετε καμιά υπόψη, πείτε μου, προτού καεί κι αυτή από την αδηφάγα trendιά.

2 Σχόλια so far
Σχολιάστε

Καλκά να πάθεις!

🙂

Δυστυχώς, το Google-earth επιβεβαιώνει ότι τις καλύτερες παραλίες τις φάγανε τα «τρέντια», οι λίγες δε ερημικές παραλίες που απέμειναν απαιτούν ικανότητες … ορειβάτη.

Σχόλιο από the Idiot Mouflon

Καλκά;

καλά κακά;

Βάι βάι βάι!

Σχόλιο από the Idiot Mouflon




Σχολιάστε

