Παραμύθια χωρίς νόημα v.iii


Men’s order
Ιανουαρίου 4, 2010, 12:02 μμ
Filed under: χύμα, ελληνικά, media

Έπεσα τυχαία πάνω σ΄αυτό το εξώφυλλο και σοκαρίστηκα. Μέτρα προστατικά ρήματα στα θέματά του-και προπάντων στο εξώφυλλο (bold)!

1. Διάλεξε
2. Δες
3. Ανακάλυψε
4. Διάβασε
5. Ανέβασε
6. Σήκωσε
7. Τσέκαρε
8. Ξύπνα
9. Ακολούθησε
10. Κάψε
11. Μέτρα
12. Βρες
13. Ρώτα
14. Κάνε
15. Φάε

16. Δώσε
17. Δείξε
18. Κοιμήσου

19. Τρέξε

Κι αν ακόμα υπάρχουν άτομα που τα γράφουν για να πουλήσουν γκλάμουρ, ποιοι μειωμένοι άνθρωποι μπορεί να πληρώνουν για να διαβάζουν και να ακολουθούν αυτές τις υποτιμητικές προσταγές;

Φυσικά, κάτι αντίστοιχο συμβαίνει στον Τύπο που απευθύνεται σε γυναίκες-ίσως μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό. Θα το δω και θα σου πω…

Advertisements

2 Σχόλια so far
Σχολιάστε

Υπάρχει μια κατηγορία ανθρώπων που ζουν για να εκτελούν συμβουλές, με την ελπίδα ότι αυτός που ξεφουρνίζει τις ρετσέτες έχει και το μαγικό ξόρκι της επιτυχίας. Και δεν σκέφτονται πως αν όλα αυτά ήταν αλήθεια κανείς δεν θα τα μοιραζόταν με τόση ευκολία. Και, ναι, πουλάνε αυτές οι συνταγές. Μούρη και φύλλα, πουλάνε…

Σχόλιο από νεόκοπη;

Ε, λίγα λόγια για το Cosmopolitan των ανδρών…

Σχόλιο από Zaf




Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s



Αρέσει σε %d bloggers: