Παραμύθια χωρίς νόημα v.iii


Roof therapy
Μαΐου 12, 2009, 11:27 πμ
Filed under: χύμα, ελληνικά, par me, terra

terrace
Μου έχει λείψει μία στιγμή στην ταράτσα, να σκαρφαλώσω πάνω φορώντας πέδιλα, να καθίσω κάτω από την ήλιο στο τσιμέντο, λερώνοντας το παντελόνι, να λούζομαι με το μπουκαλάκι του νερού και να ηρεμώ χαζεύοντας τη χωρισμένη πόλη.

Δυστυχώς αυτή την ταράτσα την κλείδωσαν. Θα την βρω την άκρη όμως…

4 Σχόλια so far
Σχολιάστε

χμ, τζιε εγω τουτο ειχα διαπιστώσει πριν λίες μέρες. Λαλείς να εν η ίδια?

Σχόλιο από Μαύρα Φτερά

Εγώ είμαι σίγουρη ότι θα την βρεις.

Σχόλιο από mindstripper

@Μαύρα Φτερά,
αρκετά πιθανό, αν μιλάς για κείνη στο τέρμα της Λήδρας…

Σχόλιο από ttallou

[…] μπορεί να το αντέξει ο νους μου. Πίσω στο νησί, σε μια ταράτσα, χθες, με πιάσαν ελαφρώς τα δάκρυα καθώς περιέγραφα […]

Πίνγκμπακ από “Τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα” « Παραμύθια χωρίς νόημα v.iii




Σχολιάστε

