Παραμύθια χωρίς νόημα v.iii


Βιαστικό πουλί του Νότου
Ιουλίου 31, 2008, 8:35 μμ
Filed under: ελληνικά, par me, Uncategorized

Φεύγω. Δεν το πολυσυζητάω και δεν μετράω αντίστροφα, αλλά η απόφαση είναι ειλημμένη.
Πάω να βυθιστώ στον «βίο που λεω πως θέλω», περισσότερο γιατί αντιπαθω το βόλεμα και θέλω να τα βάλω με τους φόβους μου (do one thing everyday that scares you). Κατεβαίνω στο Νότο, μιας που εδώ πια τίποτα δεν έμεινε. Να φύγω να σωθώ, να πάψω να γκρινιάζω, να ξεχαστώ στη διαδρομή ποια είμαι και πώς μοιάζω.
«Τη ζωή μου μηδενίζω, πάει να πει πως ξαναρχίζω».

Ολε!

5 Σχόλια so far
Σχολιάστε

Ελπίζω να σε βγάλει σε καλό η απόφασή σου 🙂 Τα φιλιά μου και την καλησπέρα μου!!

Σχόλιο από unclescrooge

Μπορείς να φύγεις, να πας να κυνηγήσεις τους δαίμονές σου κι ύστερα όταν καταφέρεις και τους καταδυναστεύσεις, να βγεις στο κατόπι νέων. Θα μας λείψεις, θα μου λείψεις, ωστόσο προσδοκώ σε κάποιας μορφής επικοινωνία μεταξύ μας! Έτσι απλά για να μαθαίνω νέα σου, για να μαθαίνω πως περνούν οι δαίμονές σου!

Σχόλιο από monokerws

Paradexomai tin tolmi sou manitsa mou k eyxomai ametrites nees synarpastikes kai enthousiastikes empeiries!E kai na min mas xexnas k emas pou paramenoume edw…toulaxiston k gia ayto to xrono.xx

Σχόλιο από Sofia Manitsa

Καλή πτήση φιλενάδα.
Μαζί σου κι εγώ, αλλά προς την αντίθετη κατεύθυνση..

Θέλω ανοιχτά παραθυρά να με φυσάει αέρας
Να ‘χω το νου μου αδειανό, να ‘χω και πρίμο τον καιρό

Σχόλιο από wisdom

[…] 26, 2008, 2:45 μ.μ Καταχωρημένο ως: par me, terra, travel, ελληνικά Έφυγα. Go real slow, you like it more and more. Take it as it comes, specialize in havin’ fun. […]

Πίνγκμπακ από Time to live, time to lie… « Παραμύθια χωρίς νόημα v.iii




Σχολιάστε

