Παραμύθια χωρίς νόημα v.iii


Summer in the city
Ιουλίου 13, 2008, 11:09 πμ
Filed under: τέχνες, par me, terra

Τα Σαββατόβραδα, που τους χειμώνες αντιπαθώ, τώρα αποτελούν μια καλή ευκαιρία για να συναντώ φίλους στην πόλη, και να συνεχίσω τις θερινές ανακαλύψεις.
Στο City Gate έχουν μια «κρυμμένη» ανοιχτή αίθουσα για θερινό σινεμά. Καλή φάση. Είδα ψες το «Mamma Mia», με ποπ κορν, φεγγαρόφως και αεράκι, τον καπνό του διπλανού, καθόλου κουνούπια και τα αεροπλάνα πού και πού να πετούν από πάνω μας πριν την προσγείωση.
Στην παραλιακή, τα εφιαλτικά μπιτ συνεχίζονται μετά τα μεσάνυχτα και στη Γιαννιτσών τα σκοτεινά δρομάκια με φοβίζουν αρκετά, ώστε να κλειδώνω τις ασφάλειες και να στρίβω στο πρώτο στενό-φως.
Τα μεσημέρια ξαπλώνω στον καναπέ με ανοιχτό το παράθυρο και διαβάζω εναλλάξ, πότε για την dead zone και πότε κωμικά στριπ της Μαφάλντα (τελευταία ανακάλυψη-δώρο φίλου, τη λάτρεψα ήδη).
Και πού και πού ακούω Leonard Cohen και μαθαίνω πως το «Dance me to the end of love» γράφτηκε με αφορμή τη μουσική που έπαιζαν στα κρεματόρια. Αν είχα λεφτά, θα τον ακολουθούσα ως τις 30 Ιουλίου, στη Μαλακάσα. Αλλά δεν έχω.
Summer in the city and the life’s easy.

5 Σχόλια so far
Σχολιάστε

Εγώ τα Σαββατόβραδα τα αγαπώ χειμώνα-καλοκαίρι! Και τις Παρασκευές. Κυρίως αυτές. Το «Mamma Mia» δεν ήταν πολύ καλοκαιρινό? Με άρεσε πολύ (παρόλο που μισώ τα μιούζικαλ)!

Σχόλιο από unclescrooge

Αντε ευχομαι να ανακαλυψεις πολλα ακομα..Καλα να περνας!

Σχόλιο από enteleche1a

@entelecheia,
thanx

@uncle,
ήταν καλοκαιρινό, αλλά πολύ καλό, αν και ούτε εγώ τρελλαίνομαι για μιούζικαλ!

Σχόλιο από ttallou

Τα Σαββατοκύριακα στην πόλη με μελαγχωλούν,με κάνουν να νιώθω ότι για κάποιο λόγο έμεινα «πίσω», ότι κάποιος με άφησε «πίσω»…Μου φαίνεται περίεργο που δεν είχες ανακαλύψει τη Μαφάλντα νωρίτερα. Όταν το δήλωσες συνειδητοποίησα ότι εμένα πάντα μου θύμιζε εσένα!

Σχόλιο από Zoi

@Zoi,
Τη Μαφάλντα την είχα περάσει στα «ψιλά». Και μου την χάρισαν για τον ίδιο λόγο: Θυμίζει εμένα :Ρ

ΥΓ: Συγχαρητήρια στους αισιόδοξους

Σχόλιο από ttallou




Σχολιάστε

