Παραμύθια χωρίς νόημα v.iii


Izmir?
Ιουλίου 3, 2007, 9:38 μμ
Filed under: erasmus, ελληνικά, news, terra, travel

Στο μέσο της εξεταστικής, για να μην κολλήσει το μυαλό μου από τους λογάριθμους, σχεδιάζω το ταξίδι του καλοκαιριού και επόμενο τρελό μου εγχείρημα (μετά τη βόλτα μου στα Κατεχόμενα, το 2005):

Θεσσαλονίκη->Λέσβο κι από κει με το βαπόρι στο Δικελί. Κι από το Δικελί με λεωφορείο ή τραίνο ή οτοστόπ (μάλλον αστειεύομαι) στη Σμύρνη, στη φίλη Χατιτζέ από το Αμβούργο, που με περιμένει ένα χρόνο τώρα για να με κεράσει εκείνο το περιβόητο καζάν ντιμπί που συνέχεια της ζήταγα!

Έχω βρει δρομολόγια, έχω κανονίσει άδεια, κλείσει διαμονή, έχω και το τηλέφωνο του προξενείου στη Σμύρνη καβάτζα και τώρα μου έμεινε να κόψω ακτοπλοϊκά εισιτήρια για Λέσβο και οδικά για Σμύρνη.

Ταξίδι στο κέντρο της Ιστορίας μας…

λες;

15 Σχόλια so far
Σχολιάστε

Από τι βλέπω στο χάρτη, το καράβι περνάει από Μαρμαρά… Θα έχεις καθόλου χρόνο για καφέ όταν περάσεις;

Σχόλιο από Προγραμματιστής που θέλει να γίνει ψαράς....

hold on, fisherman,

μάλλον θα περάσω από το Μαρμαρά μάλλον για Σ/Κ στο τέλος του μηνός.

υγ: ο χάρτης περνά από τα πόδια ποιητική αδεία…

Σχόλιο από ttallou

Όποτε σκέφτομαι ότι ο προπάππος μου είχε καράβια που μετέφεραν ξυλεία από Σμύρνη σε Λίβανο και τούμπαλιν, μου έρχεται η εξής ερώτηση στο μυαλό και μετά σκάω στα γέλια: «Δηλαδή αν δεν γινόταν η καταστροφή, εγώ τώρα θα ήμουν γιος εφοπλιστή»;

Καλό ταξίδι.

Σχόλιο από Το Ηλίθιο Αγρινό

! είδες;
και το ’74 πού βρισκόταν η οικογένεια;

Σχόλιο από ttallou

Καλά, δεν ντρέπεσαι διόλου; Απέσυρε τώρα το χάρτη που παρουσιάζει τα Σκόπια ως Μακεδονία!

Σχόλιο από karsi

Το πρόσεξα, αλλά το άφησα επίτηδες για να φανεί: Είναι ο επίσημος χάρτης του google maps

Σχόλιο από ttallou

Χμμ, κάνε και μια στάση στη Λέσβο, για μια βόλτα μέχρι το Μόλυβο.
Οσο για την Τουρκία, τα παράλια είναι σχετικά ασφαλή, αλλά παίρνεις παραπάνω ρίσκο όταν ταξιδεύεις αγκρουπάριστος.
Οσο για την ξυλεία, και οι δικοί μου προπαππούδες αυτό έκαναν, από το Αϊβαλί και τη Σμύρνη μετέφεραν ξύλα στη Μυτιλήνη.

Σχόλιο από greektrappist

thanx για τις συμβουλές,

επειδή έχω ξαναπάει στη Λέσβο, φέτος σχεδιάζω να πάω με τα πόδια στο πανηγύρι της Αγιάσσου για τον 15αύγουστο.
Όσο για το γκρουπάκι, θα είμαστε από τρία έως τέσσερα άτομα. Κοπέλες…

Σχόλιο από ttallou

Σε υπόγεια και χωράφια.

Σχόλιο από The Idiot Mouflon

@Idiot Mouflon,

αυτές ακριβώς οι γενιές των προγόνων σου, θα μου θυμίζουν πάντα το Ζεϊμπέκικο:

Ο πατέρας μου ο μπάτης
ήρθε απ’ τη Σμύρνη το ’22
κι έζησε πενήντα χρόνια
σ’ ένα κατώι μυστικό

Σχόλιο από ttallou

Active Member «Με το Ζερβο»

Δώσε προσοχή στους στίχοι…

Σχόλιο από Το Ηλίθιο Αγρινό

Άντε, να τελειώνει η εξεταστική..!

Σχόλιο από wisdom

Άντε ρε! Πότε θα ρθείς και με ποιες;
Έχω χάσει και το τηλ σου, οπότε μόνο από δω μπορώ να μάθω!

Σχόλιο από fafella

αρχές Αυγούστου με το καλό…
αλλά δε σκοπεύω να στεριώσω για πολύ στη Μυτιλήνη…

Σχόλιο από ttallou

[…] Gone [Χωρίς παρέα στο δρόμο, γιατί φέτος κάτι πάθανε όλοι με τα διαβατήριά τους. Αλλά με ταξιδιωτική διάθεση, ελευθερία (και εγωισμό) και φίλους να με περιμένουν στη Χίο και στο Μπουρνόβα. Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ!] 3 Σχόλια μέχρι στιγμής Αφήστε κάποιο σχόλιο […]

Πίνγκμπακ από Μικρά Ασία « Παραμύθια χωρίς νόημα v.iii




Σχολιάστε

