Παραμύθια χωρίς νόημα v.iii


“Κάπου σε κάποια χώρα τώρα μπορεί να βρέχει…”
Ιουνίου 13, 2006, 12:55 μμ
Filed under: erasmus, τέχνες, χύμα, ελληνικά, par me

Κάποιος κοιτάει την ώρα
Κάποιος στο δρόμο τρέχει
κάπου σε κάποια χώρα
τώρα μπορεί να βρέχει

και μένα τι με νοιάζει
εδώ έχει πάντα ήλιο
μόνο που με τρομάζει
οπότε λέω θα φύγω
είχα πει θα φύγω, είχα πει

κι όμως είμαι ακόμα εδώ
κι αυτό το καλοκαίρι
λιωμένο παγωτό κολλάει στο χέρι
Κάποιος κοιτάει την ώρα
Κάποιος στο δρόμο τρέχει
είμαι ακόμα εδώ

έχει αδειάσει η πόλη
γυρνάω στη παραλία
έχουνε φύγει όλοι
η ώρα πήγε μια

και μένα τι με νοιάζει
εδώ έχει πάντα ήλιο
μόνο που με τρομάζει
όποτε λέω θα φύγω
είχα πει θα φύγω είχα πει

κι όμως είμαι ακόμα εδώ
κι αυτό το καλοκαίρι
λιωμένο παγωτό κολλάει στο χέρι
Κάποιος κοιτάει την ώρα
Κάποιος στο δρόμο τρέχει
είμαι ακόμα εδώ

[Ξύλινα Σπαθιά-«Λιωμένο παγωτό»]

[Και πάνω που συνήθιζα στην προοπτική να μείνω ως το 15Αύγουστο και να ακυρώσω την επιστροφή-road trip, έρχονται εξελίξεις για το ενοίκιο. Λες να βουτάω Χαλκιδική τον Αύγουστο; Μόνο που με τρομάζει/οπότε λέω θα φύγω/είχα πει θα φύγω, είχα πει
κι όμως είμαι ακόμα εδώ…
]

3 Σχόλια so far
Σχολιάστε

Το «εδώ» είναι που συγχήσαμε… ποιό είναι το εδώ; Παλιά ήξερα ότι ήταν το σπίτι μου στη Λευκωσία. Τώρα κανένας από αυτούς που μπαίναν και βγαίναν μέσα δεν βρίσκεται «εδώ». Ας όψονται οι σπουδές. Η Λευκωσία θυμίζει κάτι από το τότε σπίτι μου μόνο όταν επιστρέφουν όλοι το καλοκαίρι, και ιδίως όταν επιστρέφει εκείνη.

Καλή συνέχεια ταξιδιάρα

Σχόλιο από George Iordanou

Εσύ δεν ήσουν που δεν έπινες μπύρα?

Σχόλιο από Γιάννης

Μην στενοχωριέσαι Χρύστα. Όλα τα όμορφα κάποτε τελειώνουν. Ίσως καλύτερα που γίνεται έτσι γιατί αλλιώς μπορεί να μην ήταν πλέον όμορφα…

Σε περιμένουμε στην Ελλάδα για βουτιές!!!!

Σχόλιο από Θάνος




Σχολιάστε

