Παραμύθια χωρίς νόημα v.iii


Επώνυμα
Απρίλιος 17, 2006, 8:00 μμ
Filed under: χύμα, ελληνικά, par me

Μπέρδεψες τις αναμνήσεις και μπήκες σε μια ιστορία που δε σου ανήκει. Δε μ’ έβλαψε αυτό, μονάχα που ξέρεις πως θα περίμενα μεγαλύτερο θάρρος από σένα, τώρα που, όπως είδες, βελτιώθηκαν και οι γνώσεις μου στην τεχνολογία και μπορώ να σε εντοπίζω, όποτε χρειάζεται.

Τόσους μήνες δεν έγραψα τίποτα για όλο αυτό, σεβόμενη πάνω απ’ όλα την επιθυμία σου να  κόψουμε κάθε επαφή. Η επιλογή σου αποδείχτηκε σοφή και έτσι πήρα κι εγώ εύκολα το δρόμο μου.

Αλλά να επιστρέφεις τώρα στην ανωνυμία;

Συγγνώμη, δεν το ‘θελα να το κάνω αυτό δημόσια, αλλά το χρωστάω στον εαυτό μου. Στη θέση μιας ιστορίας που νόμιζες πως θυμόσουν, θα σου θυμήσω μία που μου χάραξε τη μνήμη και το χαρακτήρα μου. Πως κάποτε μου είπες ότι σε λίγο θα φοβάμαι μήπως και φοβηθώ τους φόβους μου…

Σε πληροφορώ πως τους φόβους μου τους ξεπέρασα. Απ’ το μικρότερο ως το μεγαλύτερο. Πως αυτούς τους μήνες προχώρησα πολύ στη ζωή μου. Πως ζω πιο έντονα από ποτέ,  δεν κρατάω κακία σε κανένα, δε δίνω σημασία στις μικρές έγνοιες και παίρνω το θάρρος της γνώμης μου. Επώνυμα.

Να ‘σαι καλά και να μην τρομάζεις να μου λες την αλήθεια, στην ώρα της.

Το προτιμώ. Το προτιμούσα πάντα.

6 Σχόλια so far
Σχολιάστε

Θέλεις να τον σκοτώσω?

Σχόλιο από Tyxod

Όχι μόνο να τους εντοπίζεις, αλλά να τους ρίχνεις και έξυπνες βόμβες.

Σχόλιο από drakouna

Φοβάμαι.

Σχόλιο από unclejack

cool, παίδες. Είμαι καλά.
Tyxod, όχι αίματα plz, τα φοβάμαι…;)

Σχόλιο από ttallou

Θέλεις να τον σκοτώσω?

(Επερώτηση μετά από επεξήγηση)

Σχόλιο από Tyxod

με αγγιξαν αυτά τα λόγια…τόσο όσο δεν περιμενα…δεν θέλω να θυμάμαι…δεν θέλω να ξςχνάω…

Σχόλιο από aimilia




Σχολιάστε

