Παραμύθια χωρίς νόημα v.iii


Εύοσμος: Stay Bambaaacha
Απρίλιος 13, 2006, 11:20 μμ
Filed under: blogging-pc, χύμα, ελληνικά, media, par me, travel

Κανείς πρόθυμος να μου το ταχυδρομήσει;

4 Σχόλια so far
Σχολιάστε

Ρε γμτ, πήγα χθες σε 2 περίπτερα, και σε άλλα δύο σήμερα… Δεν το βρήκα…
Στείλε μου λεπτομέρειες, θα στο στείλω εγώ…

Άμα το βρω…

Σχόλιο από Tyxod

Κι έλεγα τι μου θυμίζει το όνομα, τι μου θυμίζει ….
🙂

Bravo!

Σχόλιο από Crazymonkey

thanx, c.m.!
Άκουσα ότι οι φωτό του Γιούμπαση σκίζουν. Δεν το έχω δει ακόμα, αλλά θυμάμαι τη φωτογράφηση live!

Σχόλιο από ttallou

[…] Επιτέλους, μέσω Βρυξελλών, ένα θεσσαλονικιώτικο περιοδικό, που αγοράστηκε στην Αθήνα, βρίσκεται στα χέρια μου, αναπνέοντας αμβουργιανό αγέρα! « Bruxelles: Carousel   […]

Πίνγκμπακ από Παραμύθια χωρίς νόημα » Finalement!




Σχολιάστε

