Παραμύθια χωρίς νόημα v.iii


A girl with short hair [and no jacket]
Μαρτίου 10, 2006, 2:58 μμ
Filed under: χύμα, ελληνικά, par me

Η Δήμητρα είδε το «Leon» πρώτη φορά σ’ ένα λεωφορείο κατεβαίνοντας στην Αθήνα. Όταν γύρισε εγώ είχα το αυτί μπανταρισμένο από μια πρόσφατη επέμβαση κι έπεσα γελαστή στην αγκαλιά της. Με αγκάλιασε δυνατά, πιο δυνατά από κάθε άλλη φορά, γιατί με είχε θυμηθεί, λέει, βλέποντας την Πόρτμαν στο Leon και συγκινήθηκε. Από τότε το Leon το βλέπουμε πάντα παρέα (ακόμη και στο βίντεο).
Το ’94 τα ‘χα κι εγώ καρέ, σαν της Ματίλντας, τα μαλλιά μου (με περισσότερο όγκο και μπούκλα, ασφαλώς) κι ίσως να είχα και λίγο απ’ το νάζι της.

Κατά τα άλλα δεν μπορώ να πω ότι μοιάζουμε. Μονάχα, να, είναι που τώρα η Πόρτμαν ξύρισε τα μαλλιά της, κι εγώ εδώ και μήνες επιμένω να τα κόβω πολύ κοντά (κι ας κινδυνεύω στο γηπέδο να φανώ πρωταγωνιστής του Brokeback) και επιστρέφουν οι μνήμες της περασμένης δεκαετίας.

[Χώρια που έγινε εξώφυλλο στο Soul…]

post soundtrack: Nicole Kidman – «Sparkling Diamonds» [Moulin Rouge OST]

ps: τζιτζί το νέο ποντίκι- κι ας είναι κούφιο ;Ρ

ps2: yes, it’s now cool enough for me…

4 Σχόλια so far
Σχολιάστε

Η Nathalie τα έκοψε για το V for Vendetta.

Εσύ;

🙂

Σχόλιο από The Passenger

Α ναι,και το Leon ήταν τρομερή ταινία.

Το παράξενο είναι ότι όταν την είδα (μόλις βγήκε-σιγά τώρα στη Κύπρο τότε να μας έκαναν πρόβλημα γιατί δεν ήμασταν πάνω απο 18) δεν κατάλαβα ότι η Portman ήταν συνομίληκη μου-έδειχνε μικρότερη.

Go figure…

Σχόλιο από The Passenger

Η Nathalie τα έκοψε για το V for Vendetta.
Εσύ;
🙂

–>Εγώ για το f for freedom 😉 Αλλά εγώ άφησα τρίχες στο κεφάλι μου, όχι σαν αυτήν!
Εντωμεταξύ η Portman είναι γεννημένη το ’81, εσύ μου φαινόσουν του ’83…

Σχόλιο από ttallou

Ναι;

Πως φαίνεται αυτό; Μήπως αυτοί του 81 γράφουν καταχωρήσεις με διαφορετικό ύφος;

🙂

Σχόλιο από The Passenger




Σχολιάστε

